Jävla Internet!

*screechscreechscreech*

Mitt Internet har gjort sig påmind igen, men nu har det väl ändå nått botten. Om man kopplar upp sig så kopplas det ur igen om två minuter ungefär. Internet-sidor som man försöker använda befinner sig först i ett sorts limbo, med en vit skärm, för att sedan, när mitt urusla Internet sackar ihop, få fram någonting i stil med " Internet Explorer cannot display the webpage", med diverse förslag på vad man kunde göra, samtliga helt meningslösa för den genomsnittlige användaren.

"Skaffa bredband", säger ni. Men jag bor så jävla långt bort att jag inte kan få tag på något sådant, såvida jag inte råkar ha massa pengar, vilket jag inte har. Men om jag nu kunde göra det så skulle jag göra det och tutta eld på det mobila bredbandet. Eller var det bredbara mobilen?

Hursomhelst så är kontakterna med omvärlden minst sagt dåliga. Kan inte telia fiffla med en satellit eller något så jag kan få lite bättre uppkoppling? Perish the thought.

*screeeeeeeech*

PS. När jag först försökte publicera det här inlägget så kopplades datorn ur. Jag skrattar ihjäl mig. DS.

Kommentarer
Postat av: erik

Tyck till om hösten killmode, behöver lite tips från både killar OCH tjejer! :P

2008-08-29 @ 20:32:24
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

Jaja okej då ;) Kmmer nog upp framöver ska du se :)

2008-08-29 @ 21:27:22
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: IA

Hej Erik! Ja du, det kan man fråga sig.

Är det utbildningens kvalité, det ökade tillträdet till universitet/högskola internationellt eller bara samlingen utav individer som alla vill någonting 'mer'. En kombination kanske?

IB känns i vilket fall helrätt för mig. Men vad har herr Henriksson valt för program? Och hur är det med dig rent allmänt?

-

Har läst dina inlägg här på din blogg och måste säga att jag tycker om ditt sätt att uttrycka dig i text, du skriver med väldigt mycket varierande ord och det bildas ett väldigt fint flyt som ordentligt fångar ögonens uppmärksamhet. Dina tankar är även mycket intresseväckande!

-

Maria

2008-08-31 @ 10:32:29
URL: http://mariahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0