Aw, what the heck; Bloggen öppnas igen!

OK, det var så många som kom och klagade när de fick veta att jag hade stängt min blogg, så nu är bloggen härmed, erm, öppnad!

Det har varit mycket turbulens sedan senaste inlägget. Fundamentalisterna på CARM har varit fundamentalistiska som vanligt, så det är inget nytt där.

Men det är en sak som är ganska revolutionerande; jag har gått med i Vänsterpartiet! När jag läste deras partiprogram på deras sida, smälte mitt hjärta och jag höll med typ 90% vad dem sade. Jag har till och med gått med i Ung Vänster.

Jag har kollat på olika svenska forum, för ombytlighetens skull. Först kollade jag på kommunity.nu, där fanns det massa kommunister som hade minst sagt underliga föreställningar. Så jag höll mig undan därifrån. Sedan hittade jag på nordisk.nu, och det invandrarfientliga smygnazistiska skitsnacket som jag hittade på den sidan fick mig nästan att spy av förakt. Det fick mig att tappa tron på svenska folket lite grann. Sidans nummer ett forumregel är att "inte kritisera den nordiska rasen". Jag är typ helsvensk, och om det är det som det innebär att vara "nordisk" så skulle jag hellre vara en arab.

Jag har också försökt skriva typ tusen böcker, men jag fastnar alltid på första sidan av någon anledning. :(

Lev gott allesammans, och vänta inte ihjäl er! ;)

/Erik Henriksson

Kommentarer
Postat av: Ia

... ung vänster? (!!???) :O

2008-11-26 @ 12:52:15
URL: http://mariahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0