Bloggen stängs.

OK, för det första: jag är extremt ledsen att jag inte har uppdaterat den här bloggen, men det är så mycket som har kommit i vägen.

För det andra: Jag ska ge upp den här bloggen och kanske starta en annan, därför att jag inte tror att Sverige är redo för en blogg som min, jag vill söka de som verkligen vill lära sig något. Därför gör jag en ny blogg, denna gång på engelska! Om du fortfarande vill ta del av mina inlägg, så kolla förbi om ett tag och se om jag har startat en ny blogg.

Förresten, det är nog viktigt att ni får mitt MSN om ni vill fortsätta ta del av mina tankar och åsikter, och förhoppningsvis ge några till mig. ;)

[email protected]

Kommentarer
Postat av: Ia

But... noo

2008-10-28 @ 12:52:42
URL: http://mariahh.blogg.se/
Postat av: trogen läsare

neeeeeeeeeeeej! det som är så kul att läsa din blogg, jag älskar den ju! snälla börja igen! <333333

2008-11-25 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0