Chemists make solutions! Badum-TISCH!

Fattar ni? Lösning syftar till både en lösning på ett problem, och en vätske-lösning, som karaktäriserar kemisternas arbete. Hahahaha! XD

Jag har i skrivande stund just genomfört ett prov i kemi. Jag hade pluggat typ 3-5 timmar föregående dag med att plugga till provet, och därför ägde jag det totalt! Efter endast 57 minuter (man fick två timmar på sig) gick jag nöjt ut ur lokalen.

Eftersom jag hade lpuggat så intensivt till provet så hade jag börjat att få kemi på hjärnan. Natten innan provet så drömde jag om olika grundämnen, och hur c=n/V.

Jag har smått börjat att tänka på hur bra de åtta huvudgrupperna skulle vara som strategispel. Tänk er bara, grupper som t.ex. alkalimetallerna är extra bra på att slåss, grupper som t.ex. kolgruppen är bra på ekonomi, och ädelgaserna är någonstans mitt emellan. Haha, jag börjar definitivt bli galen!

Fast det är nog bäst att börja tänka på matematik, då det är ett lika långt matematikprov nästa vecka! Veckan efter det så är det fysik! Pastaklumpen bakom pannan får börja jobba på högvarv en tid framåt.

MVH,
Erik Henriksson, din glöd i mörkret!

Kommentarer
Postat av: Ferdous Karimi

(Eftersom jag hade pluggat så intensivt till provet så hade jag börjat att få kemi på hjärnan.) hihihi ^^ ofta? har du fått dt? heheh skoja bara bror ;)

2008-10-14 @ 17:27:09
URL: http://learnthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0