Gamla Minnen och Nya Tider

Jag känner mig så extatisk och det flödar så mycket energi i mig som vill ut, trots den sena timmen. På körlektionen så krävdes det stålhård självdisciplin för att jag inte skulle börja vifta med armarna som en galning, jag svär! :D

I helgen kom en väldigt positiv sak. Min gamla dator, som hade varit paj i flera år nästan, är nu kommen från reparation och fullt funktionell. Det betyder att jag kommer att gräva lite i lådan med gamla spel jag har och indulga mig själv med härlig nostalgi. Europa Universalis II, Abe's Exoddus, Age of Empires II, Populous: The Beginning och så mycket mer! Det finns så många spel att spela men så lite tid!

Och en definitivt mer positiv sak är att jag börjar få en vänskapskrets. Förut så hade jag typ inget socialt samspel whatsoever, men den klass som jag har börjat i nu är en trevlig bunt som jag gärna vill spendera tre år tillsammans med. Jag börjar bli fri från de osynliga kedjorna som höll mig tillbaka, nu är jag på frammarch och det känns som om ingenting kan stoppa mig!

På grund av ett extremt lyckligt sammanträffande så är jag ledig imorgon (tisdagen den 22) så jag kommer att försöka få ut så mycket av den som möjligt. Allting känns så... bra! För bara en kort period sedan så kändes det inte alltför väl, så jag får hoppas att det här håller i sig så mycket som möjligt. Mitt liv känns plötsligt så mycket bättre, och jag vill uppleva så mycket av det som möjligt!

Whatever, I'm off to take a shower and meditate a bit. See ya! :D

Kommentarer
Postat av: -

klassen blir säkert jättebra - pokemon i 3 år (y)

2008-09-22 @ 21:36:00
URL: http://leeon.blogg.se/
Postat av: trifa''

trifa_93@hotm.. :)

2008-09-22 @ 23:33:18
URL: http://trifaibrahim.blogg.se/
Postat av: Robert

Om jag hade tid för att kolla på Wedding Crashers så hade jag gjort det :P Mycket att göra i skolan du vet. Men jag kan väl försöka kolla på filmen när jag har tid och skriva något om den :) Tack för förslaget! :D

2008-09-23 @ 07:17:37
URL: http://robertle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0