Jag gillar inte censur därför att *censorerat*.

När jag kollade på CARM idag så stod det att jag blivit bannad. Varför? Därför att jag hade använt acronymen "WTF" vilket ansågs som "Inappropriate language". Vad är det jänkarna röker egentligen? Jag använde inte uttrycket för att förolämpa någon. Jag kan bara komma till slutsatsen att de tyckte att det skadade själen eller någonting i den stilen. Min ofrivilliga semester varar bara i tre dagar, men det känns ändå lite snopet. Det står också i reglerna på sajten att moderatörerna har rätt att strunta i reglerna om de så vill, vilket känns som hyckleri.



Jag menar, vad är det med folk som får de att tänka "Åh, jag gillar inte det ordet! Det borde bytas ut mot asterisker!" Det är bara dumt och för folk som inte kan skaffa sig ett ordentligt jobb. Nu säger jag inte att man bör spy ut svärord stup i kvarten, det bör inte användas för att förolämpa andra men det kan användas för att uttrycka starka känslor. Sluta att byta ut det mot *bleep* och asterisker, framställ det som det är. Censur är bara för maktgalna megalomaniacs som vill behålla makten för sig själv.

**** ********, **** ************** ********** ***.

MVH,
A chunk of lard at a honeymoon orchestra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0