This is Madness!

Madness...? THIS... IS... SPARTA!!!!!

Och så är det också Madness därför att det här är ett blogginlägg helt tillägnad dagen som har gått, därför att det har slagit mig som en dag som har stått från mängden i den kaskad av dagar som jag har genomlevat den senaste tiden.

00.00-03.55
Jag och bror min spelar Boxhead tillsammans. Det var ett så beroendeframkallande att jag spelade det tills det nästan har blivit morgon. One... more... zombie...

03.55-09.40
Jag försöker få lite välbehövlig sömn, men drömmer om hur jag spränger zombies i bitar med ett automatiskt hagelgevär, så det var en konstig sömn. Och så vaknade jag mitt i natten av en nästan outhärdlig smärta i mina två ben, som brukar inträffa när man sover. Eftersom man är zombie-lik på grund av sömn så gör man inga större försök att lindra smärtan än att ha ett ben ovanför det andra. Inte så lyckat.

09.40-14.05
Jag får i mig frukost i form av Cornflakes. Jag hoppades att jag inte skulle få några sysslor att göra, men se det gick inte. Pappa ville att jag skulle hjälpa honom att mura till spisen, ochj när jag frågade hur han behövde hjälp svarade han att jag skulle ge honom verktyg och för att jag skulle se hur det gick till. Som fan. Efter detta lilla intermezzo duschade jag, åt överbliven pizza och läste PC Gamer.

14.05-17:15
Spelade Boxhead med Gunnar igen. Och så åt jag mat. Pust.

17:15-18:15
Klockan 18:15 skulle jag se på bio, men innan dess så fick jag lov att åka till diverse vänner som jag skulle se den tillsammans med.

18:15-Nio-snåret
Kollade på filmen Arn: Riket vid Vägens Slut. Den var mycket bättre än förra filmen, men jag irriterades av att det dröp av kristen och monarkisk propaganda igenom hela filmen. Och så var det sorgligare att Arns häst dog än att Arn själv dog, av någon outgrundlig anledning. Och så slutade det med en 300-liknande strid där svenskarna besegrade danskarna mot alla odds. Please.

Nio-snåret-10:00
På vägen hem pratade vi om existensialism och vad vår "drivkraft" var. På grund av all kristendom-propagande i filmen så blev det ett hett samtals-ämne och vi pratade om hur meningslöst och farligt det var.

10.00-23:59
Gjorde olika saker vid datorn och skrev det här inlägget.

Se, jag skrev ett inlägg där jag har skildrat mitt privatliv i stor detalj. Ge mig en medalj. Av emalj.

Erik Henriksson,
Lika buggig som ett diskotek på 60-talet. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0