Med blommor och med blad.

Nu har den tionde januari, den mest betydelsefulla dagen på hela året, gått. Varför är den så betydelsefull frågar ni? Jag fyller ju år, såklart! Nu är jag officiellt 17 år gammal, och är ännu ett steg på väg mot den tomma evigheten. Fy sjutton!

Min omtänksfulla familj kom och väckte mig i min ljuva sömn, sjöng "ja må han leva" och presenterade  mig med ett presentkort till Akademibokhandeln, vilket jag kunde köpa varor upp till 300 kr. Eftersom jag hade fått typ jättemånga böcker i julklapp som jag ännu inte har tittat på, så kanske det inte var den mest lämpliga presenten. Tack ändå, söta föräldrar!

Runt fyra snåret dök två systrar och en systerson upp och gav mig kramar och presenter. De hade lite mer förutseende än mina föräldrar, och gav mig DVD-filmer, samtliga komedier. Vad najs. :D

Så, nu är jag 17. Är det bra? På sätt och vis vill jag bli äldre, men jag är också rädd för det. Tiderna förändras, och jag förändras också. Jag hoppas att det går bättre för mig nu när jag ska börja på SMNV. Jag hoppas...

Jag hoppas också det är bra för de rackarna som orkar läsa min blogg! Jag har en speciell plats i mitt hjärta för er!

Jag hoppas också att man gör den tionde januari till en allmän högtid. Det är som kungens födelsedag, skillnaden är att jag är mer förtjänt av det, och då är jag inte särskilt förtjänt av det från början, om man säger så.

Ha ett förbannat bra år nu, allesammans! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0