Post-Christmas

När man har spelat åtskilliga timmar Playstation 2 med brorsan, kollat på diverse hemsidor, kläckt ur mig tråkiga skämt på MSN och utbytt ett tiotal SMS, så kom jag plötsligt att tänka på den där bloggen. En uppdatering vore bra ut när lovet snart är slut, så att jag kan få den tidslukade ovanan att skriva bloggar istället för att göra något produktivt i skolan!

Humour aside, det går totalt kasst för mig i skolan. Jag har ingen motivation till att plugga, och svårt att koncentrera mig på lektionerna. I gengäld så har jag blivit mer social och trevlig med andra. Det känns liksom inte riktigt rättvist.

Jag gick ju på NV, men efter ett snack med biträdande rektor så överväger jag starkt till att byta till SMNV. Jag ska pröva att gå på SMNV en vecka, och sedan göra ett avgörande beslut.

Jag har känt mig lite väl passiv de senaste veckorna. Jag har inte pluggat ett smack, och knappt varit ute ett dugg, och inte sovit ett dugg heller. Det känns mest som om jag bara har suttit framför datorn och ätit knäckebröd. Som vanligt så har jag haft ibland en ganska positiv framställning, ibland djupa depressioner och ibland smärre raseriutbrott. Just nu så är det typ depression. De smärre raseriutbrotten är oftast i samband med pappa och någonting idiotiskt som han har gjort. Som vanligt.

Jag har knytit vänskapsband med ett par personer, som gör mig alldeles varm inombords. Sådana personer får mig verkligen att återfå tron på mänskligheten, och på mig själv.

Som vanligt så vill jag gärna prata med nya människor så tveka inte att adda mig på MSN, eller skicka ett mejl eller något: [email protected]

Nu har jag också skaffat yahoo messenger, och addressen är: erik_henki@yahoo.com

Tills vidare, adjöss, och ha ej röda plagg i närheten av maskulina nötkreatur. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0